Friday, December 24, 2010

puas ! bedebar ! meleleh !

err,takde bnde nak di-post kn pagi pagi bute nie..aym pon tak bunyi lagi(eh,ade aym ke rumah aku?)sukatilah..bosan.bosan.bosan..nak on9 fb selalu ade bende yg SAKETKAN ati..pandang je lah org tgh BAHAGIE..!epi betol dioram kan?gud ! takpe,senyum lebar lebar ea..
erm,smlm Anugerah Skrin..Kamal Adli ngan Intan Ldyana dtg same same..*sweet!Lisa Surihani dgn family Admaya..comey sgt!btw,aku suke pktaan scha+awal=shawal..HAHA ;0
astaghfirullah..!menguap daa..mengantok tidow lmbt smlm..msg ng farhana saufi.."razan,gudnews ! dye tak msg aku..aku tggu smpai skrg tkde . siyez nak menngis . oh,takpe..mybe dye bz.aku phm T.T " chill farna..bkn ko sorang..tp mmg dye bz kot.sabar je lah ea..farna,ko kate ko dah lali.ko kan kuat!jgn nanges..buat sebok je aku je.nnti ngan aku,aku skali meleleh..
oh my gosh!result PMRU kluar 30dec..aaa..takot!taknak!taknak!oh,korang korang dokan aku boleh dpt full ! siyez bedebor ! pasrah.tawakal,nak full A ! PMR rmai doe dpt full ! k.aml,congrates..!taon lps 100% PMRU yg lulus ! taon nie?100% yg cemerlang..! seramnye.."Ya Allah,berilah aku kekuatan untuk menghadapi segalenye,dan murahknlah rezeki ku untuk mendapat 10A PMRU"
aminnn..rase mcm nak amek balek pekse PMRU nie..btol lah kate farna,kalo tak dpt 10A kite
bunuh diri same same..gilee ! HAHA..farna,kite kene buat practice dulu..mane boleh senang2 bunuh diri..nnti kite buat discussion ramai2..baru syok! hahaha.. mama,semak kertas sej SPM,dpt klntn pnye..perggh!tinggi siot sume markah..berpinar mate aku! gud!
mate aku pon dah berair balek nie..dah mcm bez je tngok bntl ng comfeter kt ats ktil tuh..mate aku berat..setan mane tak tau malu tumpng tdow nie?err,oke..time 4 sleep..

No comments:

Post a Comment